Söndag

Då vare söndag igen och de betyder skola... Men smällar man får ta, de är inte så jobbigt faktiskt. Inga prov eller liknande inbokade så de ska nog vara lurre!

Igår åt jag en helt fantastisk middag, pappa hade gjort en förrätt med nå smördegsplattr och på dom vara de ost, rokulla, pinjenött sen var de in i ugn och ut kom de jätte gott !! Sen blev de grillat med potatisgratäng, och de gör så att jag börjar längta ännu mer efter sommarn!! Sen var de nån hallon grejs till efterrätt som hade varit i fysen med varma hallon på. MUMS, fråga mig ej varför han gjorde tretätters händer i annat fall aldrig..

På kvällen cyklade jag lumme och juliua till ica maxi, hurtiga som vi är. Dom fick guidad tur i skell av turisen själv ;), sen såg vi Helens små underverk som gick på tv. En mycket bra film!

Kommentarer
Postat av: julia

svar; japps, det är superbra! men nog lite svårt att komma in i om du förstår vad jag menar :)

2008-04-20 @ 11:08:11
URL: http://allasjulia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0