Tisdag

Har ej kunnat skriva för att datorn är ju som sagt trasig... Men nu är den på lagning :)!

Lördag kvällen hemma hos epa vart iaf lyckat, vad annars kan man ju säga. Dom är iaf världens härligaste människor :)! Och de kan inte bli annat än lyckat när vi umgås :)!
Men var ju tvungen att stiga upp vid halv 10 för att vi skulle dra till umeå och lämna lovisa på flyget. Vi började med att stanna hos farfar i ånäset sen drog vi vidare, och sen blev de middag hos min farbror :)! De var trevligt, väldigt länge sedan jag såg han...!

Har väl inte hänt så mycke annars, igår fick jag veta att vi har prov på torsdag i småföretagande.... De kommer inte gå bra för min del kan jag lova, kan verklingen ingen ting!!  Men de är väl bara att ligga i.

Ikväll ska jag vara duktig och träna :), de var ett bra tag sen sist....
Har nämligen DM final på måndag och måste nog göra mitt bästa för att bli utagen!
Hoppas på att vi vinner för de skulle verklingen vara jätte härligt :)!

Håller nu på med nån tråkig näthandel grej, vi blir verklingen aldrig klara med detta.... Eller jag rättare sagt jag orkar som sällan jobba :S. Men ska ta och göra de nu, skriver nån dag sen när datorn är tillbaka :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0