Tisdag

Igår kväll gjorde vi en kaka till reb Aka GUs som fyllde 16 år för ett tag sen, den vart väldigt god må jag säga :)!,
Vi hade även köpt fina pressenter till na :),

Men en kul grej som hände var att Wille låste in sig på toan, de tog säkert 30 min innan han hoppas ut ur de pytte lilla fönstret som fanns :P, Axel hade jävla roligt iaf och vi andra med kan jag ju säga, men sen fick jag höra att de var mitt fel att de vart de de vart. Jag sa att de gick och låsa och de gjorde de ju också men de gick sämre att öppna :P!, Men han kom ut sen iaf :P


Gick hem sen och mina benhinnor dör när jag går :S, jag orkar inte få problem med dom...
EPas mamma påstår att jag har för dåliga skor.. Menmen de är väl bara att härda eller så sätta sig i soffan och svälla :)!


Ikväll blire träning sen baka en kaka till imorrn, vi några i klassen ska jobba för pappas bank och tjäna pengar :)!
De blir trevligt!!


¨Måste jobba nu skriver väl imorrn,


image121 kommer medimage120-sken till mig<3

Kommentarer
Postat av: HEMLIS

hanna luktar bajs

2008-04-15 @ 11:40:35
Postat av: E

du är min sötnos,
och wille är en klant :$

2008-04-15 @ 16:47:22
Postat av: .....

Nice ;)

2008-04-15 @ 22:17:45
URL: http://krullkatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0