Torsdag

Sitter nu på en handels lektion igen... De är verklingen inte roligt, är så glad att jag valde turim i tvåan :)!
Hade prov idag på morgonen de var väl som varken svårt eller lätt... Får väl hoppas på de bästa helt enkelt! De blev inte så mycke plugg igår, epa ringde och de blev en cykelfärd till lummeskills pappi borta på anderstorp ;), lite jobbigt menmen de är bra med motion för min del :)!, Vi såg top model, men de verklingen SÖG för de var tillbaka blickar vilket jag hatar att se på..

Ikväll blire att fara till Morfar och Eivor och käka middag igen, pappa vart bjuden dit för hon fyllt år osv. Han var inte med sist så vi far ikväll :)! Får se om jag hinner med träningen senare ikväll men de borde jag nästan göra de skulle i alla fall vara behövligt för mig, hade träningsverk efter tisdagens träning...


Snart är de helg och då blire att sova och vila upp sig, känner mig verkligen hur död som hellst... Men de kommer väl inte bli så mycke vila men, full rulle hela tiden i storklinta skulle jag gissa :P men sånnt man får ta närman tagit på sig ett jobb!


  En film att rekomendera :)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0