Torsdag

Opps har inte hunnit skriva idag, de blev som jobbigt med tid :P
Men skolan idag var iaf jätte chill, vi började 9 och hade ekonomi sen vare ba att gå omkring och kolla på alla treor som hade gjort nått fattade inte vad de hela gick ut på men :P, nån mässa vare typ.
Sen så drar jag, Carro, Stina och Sanna iväg till subway för att käka god lunch. Jag kan lova att de var jävla gott!! Sen blire buss tillbaka till skolan, bussresan gick bra även för stina (A).

TIllbaka på skolan får vi höra att musikarnas uppvisning är klockan ett i aulan och att vi inte ens får se de, men de skulle inte missas så vi sket i handelsen, jag for till "tandis" stina till "doktorn" och sanna var "sjuk" och de är verklingen inget jag ångrar. Det höll på i två hela timmar, och kunde mer än gärna suttit kvar längre ,Dom var verklingen sjukt duktiga :)!

Maria från lilla mari ringde idag och jag ska jobba på lördag och även då ska vi snacka om sommar jobb så hoppas på att jag får jobba lite iaf :)! Kommer behöva pengarna !!

Ikväll har jag varit duktig och träna, de är faktiskt riktigt roligt nu :)! Ska kanske spela nån cup nästa helg med div3 men de får vi se om :)!
Efter träningen for jag till pappi för att ladda mobilen hade alltså 0% ström och då äre illa. Har nämligen tappat bort min egen laddare (A). Ska sova nu, de är en dag imorrn med och den ska bli så jävla trevlig hoppas jag på :), mycke trevligt folk på kvällen iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0