Tosdag

Ännu en slapp dag på skolan, hade ekonomi sedan engelska sen bar de av mot polisen. Stina har fått äckelbilder och då menar jag äckel bilder, FYFAN så vidrigt av nån kille i umåe typ.

Hämtade ut mina skor de, sen blev de subway idag igen (A). De var skit mat på skolan :P!
Sen traskade vi till nordanå för att se nån film, och de var ju inte bara en kotte där utan en massa coola gammla  klass vänner :)!

Efter den filmen satte jag Elin, Carro och Stina oss på torget å solade och åt lite godis osv :)!
De var nice !! De vart så att jag och Stina stannade ända till typ kvart över fyra, jävla härligt i solen! Även trevligt att kolla in folket som går förbi :P!

Nått som är äckligt är att om man matar sin hund med glass typ från din sked, sen äter du glass med samma sked :S, tänk bara vart hunden haft sin tunga innan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0