Fredag

Har inte orkat skriva på länge men nu kommer de,  De har inte hänt speciellt mycke. Har jobbat varge dag nu, de braiga var att jag har fått förhöjd lön med 14 kr så de känns skönt !!

Igår kväll var jag på två kalas btw, trevligt med mycke fika :)

Var idag¨och knäckte till ryggen för igår hade jag skit ont i hhjärtat , de gjorde ont när jag andades... Trodde typ att jag skulle få en hjärtatack eller nått.. :S , men de visade sig bara vara en kota som låg fel. Sen var tydligen min nacke inge vidare... Mycke som var fel, så inte konstigt att har haft ont alltid ...

Ikväll blire att hitta på nåått roligt med brudarna hoppas ja :), vi vet inte riktigt vad de blir men.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0