Fredag

Ska försöka göra ett inlägg nu, har inte orkat eller har rättare sagt mycke att göra.
Har varit sjuk ett tag... Eller rättare sagt en dag, orkade inte göra nått så julia kom och chillade med mig :)!
Vi tog ett äventyr på solbacken och lite mer i staden !!

Jobbar min sista dag imorrn, känns både jätte skönt men ändå lite tråkigt. Hoppas på lite helg jobb iaf :)

Idag har jag handlat med brudarna sen bara fulat oss på stan. Sen har jag hunnit träffat min efterlängtade Sanna som varit borta allt för länge... Hon har nämligen varit i USA. Vi körde vollyboll, körde guitar hero , spelade yatzy i massor , alltså säkert 15 gånger ;)


Ikväll blire att fara till bergsbyn till Lina . Vi ska bada badtunna, basta, äta osv :)! De kommer att bli jätte kuligt hoppas vi på !!



Kommentarer
Postat av: emmeli

haha sööt bild! ;D

2008-08-15 @ 18:48:03
URL: http://efff.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0