Fredag !!

Har just vaknat och gjort mig klar , steg upp tidigare för att få sitta vid datorn ett tag (A) De gick ju fan inte igår de åskade ju som tusan.... Jag brukar vara rädd när de är vanlig åska men detta var värre !! De började på ainas när vi åt kulglass, jag vart livrädd och gick in och satt mig medans dom andra bara hånade mig :S, De gick över ganska fort så vi cyklade hem körde lite singstar , sen kom jesper och thomas så vi drog tll epa för att köra vollyboll. De började regna ganska sent men vi sket i de och fortsatte, men sen då jävlar började blixtrarna. Dom sa att de var en lampa som blinkade, vette fan vad jag skulle tro på eftersom de kom typ 3 gånger i miuten. Efter ett tag insåg jag att de inte var nån lampa, cyklade hem till mamma men där fick lovisa och moa hämta mig för jag vågade ejj sova själv (A).


Ikväll blire först mat på coffee in med arbetskamraterna plus några andra :) De blir nog trevligt, en after work så kallad ;), senblire väl att hänga med mina brudar !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0