Lördag

Han inte skriva igår, men de hände väl inte så mycket. Efter skolan drog jag stina, fanny och sanna på stan :), hittade inget... :S, orkade mig inte på jeans denna dag heller. På kvällen var jag med pappa först och käkade på matfesten, dit kom också en massa 40 åriga trevliga gubbar med deras fruar:), riktigt trevligt och träffa dom igen !! länge sen sist må jag säga :) Sen drog jag till edda där emma och julia var och såg innebandy, vi spenderade resten av kvällendär :)


Idag har jag jobbat,jobbigt men kul :), Sengick jag med emmsan till biblan för att hyra film tyvärr STÄNGT :S.
Ikväll blire filmmaraton hemma hos min mamma :), kommer bli jobbigt att sitta still men vi ska nog ut i dimman vi också skulle jag tro :)! Annars blir de film hela natten lång :).

Skriver kanske i natt om jag orkar ; trevlig kväll folket pussis





HAhah kuin vitamin och amanda :), dom är alltså typ lika gammla där skiljer kanske nån månad ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0