LÖrdagmorgon

Har gjort mig klar och ska snart fara iväg på kaplan för 2 timmars teori sen 2 timamrs träning....
Kommer kanske bli kul iaf , blir trevligt att bränna bort lite av min godis samling :), men jag kommer fan och vara DÖD.

Igår CYKLADE vi till moröbacke och fy så kallt de var hem, har ont i halsen idag :S,
DÄr spelade vi guitar hero, bluff poker sen var tanken nån ute lek men de belv bara en prommis av de hela :)!

Somnade ändå ganska tidigt när jag kom hem så de är inte så farligt nu.

Måste pysa , kommer hem på söndag kväll kanske kommer ett inlägg hur helgen var då :)!
PUsshoj !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan :)





Vill du få gratis presentkort från H&M, Gina eller JC? Då tycker jag att du ska skynda dig att klicka på denna länken:



http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=803



och bli medlem på gratiskläder. Helt GRATIS och väldigt lätt :D

2008-08-30 @ 07:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0