Måndag

Har varken hunnit eller orkat skriva i helgen men kan ta lite kort vad som har hänt.

Fredag - Först en jättemycke foldag på lilla mari, sjukt mycke. De var alltså kö från klockan ett till fyra och då stog dom ända ut till dörren... Bara sjukt. Sen vart de after work, himla god mat och trevligt sällskap.
Satt med julia och emma vid älven ett tag sen vart de singstar och hem gång för hanna.

Lördag - Steg upp kvart i 7 för att fara till jobbet, en lika dag med massor av folk. När jag slutatfor jag hem för att käka middag med främmande från varberg. Mycket trevligt att träffa dom, var två år sedan sist. Vi drog ut och spelade minigolf med mina vänner. Treligt men jag är en sån som bara kan hålla konsentrationen i början så i slutet gick de BAJS för mig... Vi han inte ens spela klart för dom stängde. Sen for vi och såg nån sjuk film hos julia :)

Söndag - såg en film och sov en massa på dagen, sen for jag och mamma ut och övningskörde inne i stan. Alltid lika roligt att sitta bakom ratten :)! Käkade på dallas den kvällen , ingen orkade laga nån mat. Lika bra för de var jätte gott. Sen var de bara att fara hem och duscha för att göra sig klar för att se Mamma mia på bio !! Den filmen var verklingen hur bra som hellst jag grät skrattade och bara satt och log . Den är helt klart värd är se !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0