Måndag

Snart börjar skolan om.. Ettorna börjar idag, stackarna. Jag minns hur nervös jag var ... Vi kommer på onsdag morgon :S, ska bli kul att träffa alla men ändå jobbigt att ta tag i allt skoljobbigen !

Min helg har varit helt toppen faktiskt !!

Kan börja med fredagen - Vi var hos Lina i bergsbyn och badade tunna och bastade, hade ansiktsmask och bara njöt av livet !! Vart en massa tjejsnack också, riktigt länge sen vi snackade på de viset :), de uppskattas att de kom tillbaka.
Sen åt jag bland d godaste jag ätit nämligen en massa frukt och en massa choklad, både mörk och ljus i ugnen . De var så sjukt gott !!

Lördag- jobbade min sista dag, mycke att göra som vanligt !Men fick ju fin besök av polarn och pyret :) Sa hejdå till Linn som åker till London nu för att stanna där i tre år tror jag de blev.. Riktigt roligt för henne men jag kommer sakna hon !!
På kvällen var vi hos emmsan, körde lekar, spelade yatzy, golf, bowling, hoppade hopprep mm. Sen drog vi på anderstorp på Viktors fest, trevligt men vi stannade ejj länge trotts allt :)! LIka bra för de var is-kallt..

Söndag - Var med mamma hela dagen, vi fiskade i tobbes stuga . Mycket trevligt :)
Sen på kvällen for jag till Sanna för att se bilderna från USA, så jävla coolt. Dit vill jag också !
Sen for vi till julia för att fetta oss med oolika saker och se ARN. En toppen film enligt mig, men dom gav den bara en två... :S


Idag blir de att fara på stan i regnet ... Måste hitta mig ett par jeansoch lite grejs till skolan. 
Sak göra mig klar nu byebye !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0