Midnatt

Efter en mycket lyckad kväll sitter jag och nästan halvsover... Ska lägga mig strax, ska bara göra detta .
Först var vi på team och jag och emma köpte bara varsitt hårband medans dom två "proffsen" kulle pröva allt möjligt.. Tog sin lilla tid måste jag säga :/ TIllslut kom vi iväg mot MB till jesper :)
Vi hyrde en film men de blev inget av, ingen orkade koncentrera sig på den så de blev en anna som de mest bara vart prat av iaf !! Men den var iaf bra, vi såg 21 en film som jag länge velat se :)

Blev lite titt på scheman osv sen bara en massa snack och kika på youtube :), trevlig kväll alltså !


Natt i nuffsan!

Kommentarer
Postat av: eve

hahahah proffs var nog en stor överdrift!

2008-08-19 @ 09:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0