Onsdag

Halloj
Idag började vi med Foto A, en ny kurs som verkade hur kul som hellst. Vi får ta kort och sen lägga in dom i datorn och redigera dom. Tror de kommer bli jätte kul.

- Stina jag har ett jätte konstigt språk på min kamera
- De är Engelska..... HAHHAHHAHa
- Opps (A)


Jag och Sanna hade planerat så bra att vii skulle fara på subway och äta idag för att sen fara till balder och ha träslöjd. Men tydligen så hade vi teater ist . Gick dirr til rektor för att få byta med tydligen var de ganska fullt överallt förutom musik... Ocg de är jui nte min starka sida om man säger så ;), vi gick på teatern och de verkar typ ändå ganska rolig !! Fick sluta mer än en timme tidigare också :P,
Fick mat på subay idag iaf (A)

Nu ska jag ut och gå hade jag tänkt sen blire laga mat själv igen... Börjar bli som en hemma fru för mamma är nästan aldrig hemma, hon bara jobbar hela tiden :P




Adios amigos.




Kommentarer
Postat av: E

söt bild hanna! :)

2008-08-27 @ 21:07:11
URL: http://efff.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0