Söndag...

Hallo igen

Förra inlägget vart inte så roligt såg ja, men de var så rolig min helg var... :P
Matchen mot kvinnorna förlorade vi med 6-2 , har nog aldrig varit så död som efter den matchen .

Ikväll har jag bara chillat, sett tv i massor. Såg sex and the city, jearsy cirl och nu ser jag en prinsessas dagbok 2. Är påväg mot sängen för att se slutet där och sen förhoppningsvis somna :), men de ska nog inte vara några svårigheter !!


Kan berätta att jag ska till Gävle näst nästa helg för att hälsa på syster :), kommer bli jätte trevligt att se henne igen !! Hon har flyttat dit och går mäklarskola. så vi ska åka bil dit ner med en massa grejor till henne , Vi hinner på stan en dag, trevligt med nått nytt eftersom alla i skell har samma kläder ...



Ska sova nu PussHoj


Kommentarer
Postat av: mm

gävle.....!

2008-08-31 @ 21:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0