Söndag

Har inte gjort speciellt mycket idag... Men har varit ute och övningskört sen vart de lite bakning :)
Ikväll har vi varit hos Julia, de började trevligt med kort och pop corn, sen såg vi en film som jag inte ens orkade ge en chans.,. Hade inget att säga tillom heller... så seplade kort med mig själv ist :P


Gårdag då, vi samlades hos mamma vid 8 för att fara och hyra filmer till kvällen. Vi stannade en hel timme där? :O Svårt att bestämma oss som vanligt kanske :P, Sen drog vi hem med fem filmer och så började vi med en romantiskt komedi, den var faktiskt bra. Minns dock inte vad den hette :S. Drog ut sen för att kolla nån fest på A-torp, dött kan man kalla de... Träffade Epa och wille ett tag iaf :P., Vi for hem för att se en till film men för hanna gick de mindre bra... Somnade efter ca 10 min  :/  Blev väckt  när filmen var slut och då gav vi upp , vi alla gick och la oss :)
När jag vaknade imorse hade jag träningsverk i magen ?, konstigt för jag hade inte tränat :), kanske berodde de på mycke skratt på kvällen innan ;) Vem vet .




 Miss you !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0