Tisdag

Dagarna går så sjukt fort, känns knappt som jag hinner med nått :P, men de är väl ett tecken på att jag har roligt iaf :)!
SKolan gick bra inga svårighetrer, hoppas på extra hjälp i engelska bara !!

Ikväll har jag varit i Linas brors lägenhet och kört sing star med emma, epa, julia, joel och Sanna. Mycket trevligt med kladdis, godis , alias och trevligt folk :) Nått som måste upprepas !!









Hörde på tv:en tror ja att de var en kille som hade skjutsat sin gammle farmor i en ombyggd cykel, den hade typ tre hjul och ett flak när man kunde ligga typ. Han cyklade henne 138 mil tror jag de var för att hon skulle få se OS i år :)
Skit gulligt av han måste jag säga !!  Förövrigt måste de tagit en jävla massa veckor för han och cykla....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0