Utmattad

Alltså de här är de värsta jag någon sin varit med om... Det började i lördags med 2 timmar teori sen 2 timmar träning, efter de var de 2 timmar tíll av båda sakerna. Vi GICK från brännan till stan för att äta, de ver faktiskt riktigt gott :), höjdpnkten på denna helg !! Sen tillbaka från stan till brännan för att sov/snacka/leka . Somnade väl inte sådär jätte tidigt.. Upp imorse halv 8 för att käka sen 2 timmar till träning... :/ Vi har alltså tränat 6 timmar plus att vi har en match senare idag på 3x20 min.... Alla sa att vi kommer verkliungen inte orka en match mot mammor som spelat i elitserien , men inte brydde dom sig . Så bara att pallra sg iäg om 1,5 timme igen:S

Mina lår är som tegelstenar och humöret i laget är inte på topp men vad hjälper de? 
Tur att jag har haft trevligt sällskap annars hade jag inte klarat mig, knappt så jag gör de ändå..


Vet iaf en sak jag ska INTE träna nått mer denna vecka !
Skriver senare hur "bra" matchen gick :)

Ha en trevlig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0