8 timmars sömn annars ?

Dagen bestod av boda borg och en massa mat. Jag ida och ludde klarade 9 stämmplar tror ja :), riktigt kul att vara där, har inte varit på boda på ett bra tag.

Sen var de hemfärd till brännströms för middag, mycket god mat. Det vart grillat ute och potatisgratäng till. Smarrigt sen efterrätten var glass som var ihopblandat med nutella sen vitchoklad på de med apelsiner. Väldigt gott !! Drog vidare till bion där jag mötte upp mina vänner som väntat på mig :), Sorry. vi såg iaf twilight, trodde den skulle vara bättre än vad den var men den var riktigt bra !! Kunde nästan bara koncentrera mig på tjejerna som satt bakanför oss och pratade HELA filmen.... Satan så störande.

Trodde jag skulle måste gå hem men erik var så snäll och skjutsade hem mig :), tack för de.


Borde ha sovit för länge sen med tanke på att jag ska vara klockan 7.00 på busstationen iomrrn bitt. Vi drar iväg mot IKEA då !!


Godnatt och sov så gott !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0