Dagen efter

Har verklingen inte hunnit skriva nått men nu kommer de lite kort hur min jul har sett ut, fats den är ju inte över än heller, kommer mera ;)

Julafton gick vi till kyrkan för att lyssna på sång och prästen typ, mysigt. Sen for vi och tände på Antons grav vilket gav många blandade tanknar.Vidare hem och fixa sig och peppa för kalle, sen massor med mat ! Fram till klockan 20.00 var vi hos pappi, ulrika jag och lovisa senare på kvällen drog vi till henne där hennes barn befann sig :), mycket trevligt med guitar hero och en massa snack och julklapss spel.

Pressenterna jag fått ha varit blandade iår, jag önskade mig inget "dyrt" så jag harfått mycke smått och gott vilket jag uppskattar .


Idag sov jag länge pga sen hemkomst igår, sen har dagen spenderats hos moffe. Mat och spel och ännu mer julklappar.

Långt oc´h travligt inlägg men de var min jul än så länge och nu ska jag gå och lägga mig för imorrn ska jag vara på jobbet nån gång före 08.00..... Känns jätte jobbigt men de är väl sånt man får ta.


Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0