Geleråttor...

Har inte orkat skriva men här kommer helgen i korta drag.

Fredag:
Skola, avslutning, hämta lovisa sen bara vara hemma och mysa.

Lördag:
for på stan och gjorde bort alla julklappar jag hade kvar att köpa, de sved i börsen kan jag säga... Käkade på Subway gjorde jag också. Sen for vi på kalas till Lars-E mycke gott fika och trevliga människor ! PÅ kvällen var jag med emmsan och julia, vi chillade och såg film och bara hade de trevligt. Lyssnade på min inspelade låt som jag sjungit och kommit på själv. Ett gott skratt kan jag lova !!

Söndag:
Slått in julklappar hela dagen, tog mig en hurtig promenad. Sen ikväll har jag varit med julia emmsan jeppe gunner ludde thomas osv Vi spelade hockey på jätte dålig is och jag sög så de var tråkigt + att mina fötter gjorde så jävla ont när dom skulle tina från att ha varit nerfrusna till att bli varma. De måste vara de värsta jag varit med om på länge i smärte väg. Låter tapigt men julia kan intyga att de gjorde så ont eftersom hon var med om samma sak !
Sen drog  vi vidare till thomas och såg tv och snackade, mycket trevlig söndag.



Kommentarer
Postat av: julia

haha japp, de var ren smärta

2008-12-22 @ 10:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0