Lördag

Måste brja med att säga gårdagskvällen var helt underbart bra !! Först musiken sen fick jag umgås med mina favvisar. Vet dock inte vad jag ska tycka om hemresan i willes bil men de är väl en annan femma.

Idag var tanken att jag skulle jobba men jag känner mig sjuk... Magen gör sina tvär ryck ibland och gör jätte ont och jag springer på toa stup i kvarten. Så jag stannade hemma, vilken innebär att jag inte kan fara till storklinta ikväll :( jag och sanna hade tänkt fara dit ikväll och bara chilla och ta de lugnt, ta kort och åka bräda. Menmen är man sjuk så är man, vintern är ju lång så de blir nån annan helg ist.

Ska titta på film, höres later.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Krya på dig och ha en bra dag !

2008-12-13 @ 12:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0