Onsdag

Det ligger som ett åsk moln över mig med massa saker. Har halv gjort samhällsen och naturen orkas inte och inte heller svenskan. Vi säger så : Jag får ta de som de kommer helt enkelt :) Kan inte mer än att göra mitt bästa.

Dagens Humör : Pigg och glad :)
Dagens smink: Bas, Mascara, rouge
Dagens Frisyr : En knut på skallen
DagensKlädsel : jeans, linne och en vit stickad kofta
Dagens aktivitet : Skolan
Dagens Borde göra : Plugga
Dagens Planer : Plugga lite sen se bonde söker fru
Dagens Längtan : Julafton och Nyår
Dagens Vill ha : Pengar.
Dagens musik: The script - the man how can´t be moved



Idag låg de en triss lott i strumpan =)
lyckligtvis vann jag 50 kr = en ben and jerry´s glass till mig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0