Onsdag

Sovmorgon idag till klockan ett, var på skolan lite innan och fixade endel saker. Fick veta att jag i alla fall har ett G på naturkunskapen, han visste inte mer än så. Men jag är nöjd även om jag bara får ge för de har varit så sjukt svårt...


Har fixat mina kläder till dundercupen nu, vi ska nämligen klä ut oss och köra intro och skit. Men detta kommer bli as kuligt. Ända dåliga är väl att vi möter spid4 så vi har väl ingen chans kan man väl säga.. Menmen :)

Dagens Humör : Trött och slut.
Dagens smink: Bas, Mascara
Dagens Frisyr : knut på skallen
DagensKlädsel : svarta chinos, randig T-tröja, fusk polo
Dagens aktivitet : Skolan
Dagens Borde göra : Slå in mina julklappar, duscha
Dagens Planer : Skola > hem fixa > äta > tv > sova
Dagens Längtan : Fredag, syster kommer och de är jullov.
Dagens Vill ha : Pengar och bra väder
Dagens musik: Minns inte vad den heter :P
Dagens bild: För att de bara är en vecka kvar till jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0