Onsdag

Imorse orkade jag inte ens prova ta cykeln... De skulle bara bli jobbigt och jag skulle bli arg, så jag valde att gå. Fina firren gick de, men när jag hade stått och väntat på sanna i 10 min så vart jag less och ringde... Hon hade försovit sig :/

Jag har som jag alltid har haft en julkalender med julklappar fasthängda, det står ett datum på paketet och då får Hanna en liten överraskning på morgonkvisten. De är jätte mysigt på morgorna nu, jag stiger upp gör te och en macka sen sätter jag mig och se julkalendern och öppnar mitt paket :), De blir att jag måste stiga upp tidigare än vanligt men de få jag tåla.


Är klar med mitt arbete så ska väl pysa nu,
Have a nice day !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0