Söndag

Imorse gick jag och pappsen in till stan, jag köpte min favvo väska som var på rea förr kostade den 995 kr de känndes jätte dyrt fr en väska.. Men fick de lite billigare iaf :), han köpa två T-tröjor och strumpisar till nyårs också. Pappa hittade en snygg skjorta sen vart de lunch på MAX !

Sen drog vi till maxi där idolerna höll hus, och jag skojjar inte de var så jävla mycke folk där !! Kevin var super duktig på sjung och Robin var super snygg.

Sen hem och göra sig klar för 18.00 kom släkten och käkade, jag och julia drog till mamma och körde Donkykong på super nintendo, as ball vare. Tack för en trevlig prat stund också !!


Ska jobba imorrn så godnatt Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0