Söndag och Ikea

Uppe med tuupen klockan 06.00, kan lova att jag var trött som fan... I tid till bussen och allt rullade vi iväg.

Vi gick och gick inne på IKEA , jag trodde vi skulle få mycke tid över. Men icket, vi fick faktiskt brottom i slutet... Men allt löste sig och vi han även in en runda på godis huset . Fan så mycke att välja på, köpte mig en lite godispåse bara för att :) Mätt som tusan efter lunchen.

Hemvägen var dryg... Rastlös och fick tillsägninar att vara tyst, så satt där på min plats när myrorna sprang i brallan.

   

På bussresan :)

 

Lunch

 

Godishuset ;)

  

Köpte denna för att kunna stoppa  undan alla mina platt och lock grejs i på ett snyggt sätt :)



En pysselbok som jag inte ägt på många år, så tycke de var dags nu :)



Sen köpte jag mer saker men orkar inte lägga upp mer bilder nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0