Torsdag

Sitter och kollar på en massa nyårsklänningar och jag tror att jag har hittat min på nelly.com Kan visa den sen om de blir så att jag beställer den :), den är rosa så jag får se hur jag gör, lite roligt med färg men blir man less kanske ?


Dagen gick fort och jag fattar inte vart all tid tar vägen... hade samtal med mentorn idag och de gick bara bra. Är förvånad faktiskt men alla lärare verkar tycka att jag jobbar bra och att de bara är att fortsätta som jag gör. Jag hatar att dom säger så för jag vet inte vad jag gör ? Sen säger dom att jag ska fortsätta vara så glad som jag är för de underlättar. Där ser man, varje dag lär man sig nått nytt  !



Kommentarer
Postat av: epis

visa mig klänningen=) PUSS

2008-12-05 @ 09:23:51
Postat av: lovisa

vilken fin bild! vad är de för kamera du har? el är de din?

2008-12-05 @ 16:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0