Uppdragsjakt.

Har skämmt ut mig i umeå idag kan jag lova, vi har sovit på gatan, sjungt i en galleri, suttit på en disk, frågat en man om en kondom, låssas spy, lekt hund och pissat på en stolpe, frågat varför inte mobilerna funkar att ringa med som är visningar osvosv. Fram till klockan ett har vi gjort en massa roliga och knäppa saker i Umeå.

Han med att shoppa lite också, köpte en kjol som ska användas på jul, sen små saker från min favvo butik lager haus :) Kan visa lite senare när jag får orken.


Ska duscha efter min "otroligt" jobbiga träning, sen sätta mig och se tv.

Soo long, kan lova att de kommer in bilder här från dagen lite senare !
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0