21 feb

Skolan idag gick som bra, vi har inte gjort så mycket. Hade två timmars lunch sen två timmars handel.... :S, hatar fingeringer eller kasnke inte hatar men hon är himla jobbig:P. Provet var inte så jätte svårt, jag jocke och alexandra hade då samma svar på sisa uppgiften som var värd 12 p så de ser ljust ut, eller ett G kan man ju alltid hoppas på !!

Eter skolan drog ag och Sanna på stan, vi gick på subway och åt en macka och drack caffe. Super duper gott vare :)! HAHahha de var en tant i en perkulator tror jag de heter (A), en sån som man kör. Hon skulle in på subway och de är ju lite trångt särkilt för henne då. Då började hon brassa och tog med sig ett bord och stolar, jag börjar ju såklart skratta och kan inte sluta, sen börjar hon backa och då tar hennes korg i i ett bord så den blir typ böjd. AHHAHAh hon hade de inte lätt men roligt var de ;)!

Sanna köpte två tröjor, riktigt fina!! Jag köpte en lång vit tröja, men får se om jag ska behålla den :)!

Nu ska jag gå upp och fortsätta se du är vad du äter, de är så sjukt bra :)!
skriver mer sen, ska lägga upp nå fina bilder från helgen sen också :)!

Kommentarer
Postat av: Elin

HAHAH fy, inte skratta år gammlingar hannis !! xD

2008-02-23 @ 13:31:00
URL: http://elinbos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0