28 feb

Hahha jag skrev ju tidigare att min platt tång gjorde så säkringarna gick. De är alltså platt tången som är pajj inte säkrningarna ;), HAhaha annars hade de ju inte varit nån fara!

Vi fick sluta 11 idag för att våran handels lärare var sjuk, och vi fick ingen uppgift heller så de var bara att fara hem. Jag och sanna drog till stan och kikade. HIttade ingen ting men sanna köpte en blus, den var jätte fin! Jag letade underkläder, men de finns fan ingen ting på hela jävla stan som ser någorlunda ut.. :S,

Vi gick på wayne´s och fikade, de var mycke gott och en trevlig pratstund fick vi :)!, sen gick vi och hämtade ut sannas skor som var på lagning, då viskar hon i mitt öra att kunden fick en begagnad påse. Sen när hon väl skulle få sina skor säger han som är ägare :
- Påsarna är slut så du får en begnad, hoppas de är lugnt!
- jadå ingen fara.

HAhahhaHAHAHA undra om han hörde vad hon viskade i mitt öra ;)


Nu ska jag dra på matych i boliden, skokartonegn även kallad, känner inte så stor pepp men de blir säkert trevligt :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0