Alla hjärtans dag!

Denna dag har varit rå härligt, vi har inte gjort ett skit, typ haft två timmars lunch sen lyssnat på några som pladdrade om olika val som kommer sen i tvåan...
Vi hade bara två lektioner idag :)!, Inger var sjuk så vi hade ingen handel, otroligt skönt!

Idag på engslskan hade vi redovisning, gick väl som bra tycker jag :)!; sen i slutet fick man var sitt hjärta d är de stog ett namn på, och den de stog på ska man vara snäll mot :)!!! Man fick inte säga till nån vem de var man skulle vaea snälla mot utan de ska tydligen listas ut på måndag eller nån gång under nästa vecka... Men jag var så dålig att jag råkade försäga mig i matsalen :(, tur att han inte hörde de iaf :)!


De är ju trotts allt alla hjärtans dag, sitter här i min ensamthet och käkar godis, skulle vara trevligare att dela denna dag med någon!!
Menmen, sanna och jag ska gå och köpa glass sen se upp för dårarna och deppa..., Näe skojja vi ska ha de så trevligt :)!

Fick ett brev av Syster för ett par dagar sedan där de stod öppnas på alla <3 dag, de var ett jävla gulligt brev och ett fint armband i! Super tack till hon :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0