apa

Matchen i boliden slutade 2-2 efter typ hockey spel, jag hatar verkligen en massa spelar i de laget... :S ajja man ska inte klaga på dommaren men vafan höll han på med?

De var en tjej som högg av mitt armband med sin klubba, de jag fick av syster när hon varit utomlans för typ 3,5 år sen... De jag skulle klippa av på balen, nepp nu är de redan borta så nu ryker alla av! Jävla förbannat.. menmen kasnke lika bra de var rätt fult!


Sitter nu och gör klart engelskan som ska vara klar innan 00.00 i natt så de är bäst jag ligger i, har inte kommit så långt om man säger så :S

Imorrn har vi bara idrott och svenska så de blir härligt :)!
Ska även på syntest igen.. för hon ville typ se på mina ögon på morgonen... vette fan varför men de var gratis så varför inte lixom :)!


bilder från lucia vakan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0