ikväll

Dagen på skolan funkade, imorrn får jag veta hur jag ligger till i engelskan, vill hellst inte veta men...
Vi har nått grupparbete där som går bajs för varån grupp, men de löser sig nog!

EFter skolan for jag hem och åt fika sen la jag mig i soffanoch så pistvakt, måste nog vara världens bästa program!! Jag råkade somna och sov i två timmar (A), de var perfa för då kom pppa hem och gjorde mat osv!

Sen bakde jag en choklad och banan kaka, riktigt god var den!, men de var för gammla ägg så magen typ dör nu.. :S, går säkert om anna blire att vara hemma imorrn :)!

Imorgon måste jag till stan för att köpa pressent till lilla julia som fyller hela 17 år på onsdag :)!, då blire fika och pressenter !! TOPPEN.

Ska göra en tidig kväll i kväll känner att jag är väldigt trött, pusshoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0