Lördag

Det började med att jag vaknade vid typ 8 första gången de var jävligt trågt i min säng pga två byske bor som inte fick sig hem och en sanna, flyttade sen till mammas rum och där kunde jag sova till 12 iaf :)!

Rätt sliten for jag med julia till isladan för att se nån hockey match men de var ju fan ingen :S, de var friidrott så vi kolla på de ett tag :), Sen på vägen hem när vi var mitt på bron säger en främmande tant:
- Vad duktiga ni är som cyklar!
Julia: hmm joo :)!

HHAhahahah vafan som om de ksulle vara nått problem för oss? :O

Ikväll var jag med julia och emmsan, vi såg mean girls och sen melodifestivalen, men jag såg bara början sen råkade jag somna (A), sen blev de lite kort spel :), och nu är jag själv så nu ska jag sova på en gång :)!

Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0