LÖrdag

Går kvällen spenderades i byske.
Vi badade, gillas inte så mycke men vafan de var härligt iaf :)!, OCh jag lovar alla jävla småbarn glodde sönder... hmm är jag så äcklig?:S
MEn iaf de var inte så stort men de funka:), sen for vi och köpte godis och sen blev en skräckis, jag är inte så för sånna filmer man  de gick bra jg somna till slut :)

Som vanligt blir jag trött vid 11-12 sen blir jag rå pigg vid ett och kan inte somna, så där jag låg jag till halv 5 vaken :), tur jag hade sällskap iaf!!

Jag har jobbat idag så jag och epa tog bussen 09.25 från byske in till stan, jävlar så jobbigt de var att stiga upp :S, vi åt sen for vi. Så när vi kom till stan så gick vi in på Åhlens och sminkade oss i en provhytt de gillas :)!

Har jobbat idag och de var förjävla jobbit tror jag är en zombie eller nått.. känner mig som en i varge fall :P

Ikväll blire att chilla med epa wille med flera :)!

ska duscha nu sen göra mig klar.pusshoj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0