MÅndag

DÅ har skolan börjat om... Jag orkar som inte, våran måndagar och tisdagar är så jävla jobbiga, dom tar mitt liv typ...

Har fått veta turism betyget idag :)!, jag säger bara JIPPI, de hade jag inte förväntat mig..
Vi ska ju snart välja, handels eller turism, de blir nog turism för min del iaf :)!

For på stan efter skolan och flyttade min pengar som hade hamnat på mammas konto, så har tusen kr extra nu, känns underbart :)!
Träffade sedan johanna emmsan och epa, johanna köpte en pressent tilll JOnas som fylelr år imorrn tror ja :P
Blev inget handlande för mig :)!

Ikväll blire träing för HH sen chilla, ta en tidig kväll tror ja :), är alltid så jävla trött tycker ja.. :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0