Måndag

Då var det skola igen... Jag vet inte vad jag ska säga men de käns förjälva jobbit :S, men vi kör ju på mjukiskläder hela veckan så de blir nog chill! Ska inte duscha håret på så länge jag klarar av heller, jag gör de typ för att avtvätta håret, eller alltså så fort jag inte har tvättat de på en dag blir de fett och de orkar jag inte med.... Så får se hur länge jag klarar.

Ikväll har jag match , visste jag egentligen inte om. Men de blir nog bra :)! Jag vet iaf att vi måste vinna denna match för att kunna vinna serien så de är en jävla viktigt match och vi ska fan vinna!!!  Jag är pepp i alla fall :)!

Måste göra min engelska nu:S, har inte hunnit långt medans typ kakke är klar...

Kommentarer
Postat av: kakke

Är man pluggo så är man...=)

2008-02-25 @ 17:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0