Onsdag

Dagen började lite stressigt trodde jag var jätte sen till sanna men de löte sig tack vare den medvind jag hade på vägen till skolan, lite jobbigare hem måste jag säga, var tvungen att gå, de gick fan inte att trampa framåt...

dagen gick som ganska fort ändå, skrev komunuppsatsen på förmiddagen, då kändes de som tiden stog stilla typ.., hoppas de gick någolunda bra iaf :)!

Ikväll har jag varit med epa, vi har bara chillat. Sett next, roomservic och så har äntligen topmodel börjat om :)!,
Nu ska jag nog krypa till kojs de är en dag imorgon också, en dag närmare helgen, Sanna jag peppar !!


Kommentarer
Postat av: Gullat :]

HANNA JAG PEPPAR SOM FÅ!
:]

2008-02-14 @ 15:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0