Onsdag

Jaa igår skulle ju jag och sanna gör nationella muntliga, vi gick och föreberädde oss de gick väl som bra sen gick vi bort till där johanna skulle sitta, då sitter hon där med tre andra elever... så vi fick alltså inte göra de igår.. :S, men de var nog lika bra :)!

Fick göra de idag ist, så vi fick alltså förberada oss två gånger och lika bra var nog de :)!, de gick väl sådär jag satt som tyst fick inte ur mig nå ord... Menmen hoppas på de bästa :)!
Annars har de inte hänt så mycke idag, eller jag har kännt migg jätte jätte äcklig, har ju haft mjukisar hela veckan plus jätte fett hår och panband :S,
jag hade alltså inte duschat håret sen i lördags, men nu har jag jusst kommit från en lång och varm dusch! Blir vanliga kläder imorrn orkar som inte :P

Ikväll ska jag umgås med mammsen de var allt för länge sen, minns inte ens när de var.. Vi ska handla, en massa godis för min del sen typ se tv, de blir myspys :)!






Bilder från en idrotts lektion för ett tag sen :)!



Kommentarer
Postat av: Elin

Usch för den bilden säger jag bara ! HAHA

2008-02-28 @ 21:47:44
URL: http://elinbos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0