Slut på de roliga

Nu är helgen över... För jag brukar inte räkna med söndagarna, men den kasnke blir bra, den förra vart ju inte så tokig :)!

Dagen på lilla mari var chill, ganska mycke folk. Gick som snabbt och de blev en massa fika över som hanna nu har i sitt kylskåp, fyfan va jag ska äta :)!

Ikväll for jag och mammsen till emma och åt, där var även ullis och frida :), vi hade beställt mat från wookandroll, super gott vare:), lite starkt bara(A). Sen tryckte jag och emma en massa godis, och så såg vi bring it on again. Den var super!. Sen blev de en bit av harry potter, ska jag vara ärlig hatar jag han!!, har bara sett två filmer av fem, men så dålig var den faktiskt inte! Sen kom julia, hon hade jobbat på nått bröllot med fotbollen typ... vi tog en promenad och sen blev de en till film :)!

How to lose a guy on 10 days!

Andie Anderson är skribent på den flashiga tjejtidningen Composure. När en av Andies medarbetare blir dumpad får chefen idén till Andies nästa artikel: "Hur du förlorar en kille på 10 dagar". Planen är att Andie ska träffa en kille och få honom att förälska sig i henne. När han väl är fast ska hon göra alla de klassiska misstagen som leder till att han dumpar henne. På en bar möter hon Benjamin Barry, en karriärlysten, självsäker reklamkille. Vad Andie inte vet är att Benjamin, desperat att lägga händerna på byråns nya storkund, också ingått ett vad - om att vilken kvinna som helst kan bli kär i honom - inom tio dagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0