Sönadg

jag har som inte orkat skriva nått idag, vaknade vid 12 sen for jag och pappi och bowlade:)!
Riktigt trevligt, jag stekte fick fan 3 stikar på en serie :)! bra gjort för att vara hanna!

Sen har jag bara chillat vid datorn, ätit godis osv.
Nu sitter jag och väntar på sanna, vi ska gå till ica och köppa godis sen blire att se skärgårddoktor och sen göra klart skolarbetet som ska vara klart itll imorn... :S, men de löser sig nog :)!

Lördagen tillbringade jag med epa wille vi var hos alle först, jag var rå trött och osocial, men dom andra hade de säkert trevligt :)!, Sen drog vi till julia och bakade en polly kladdkaka super gott vare !! Sen kom också moa och jonas :)!, vi såg tv och snackade typ. JAg råkade somna visst :S(A), men ajja nu är jag iaf lite piggare :)!,
Ska byta tecke nu, hade ju glömmt bort att jag har ett helt sprillans nytt som jag fick av JYSK!! måste ju pröva de iaf :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0