Tomat

Idag var de jävla piss väder ute, jag trodde jag skulle bli galen då jag skulle cykla från sunnanå ändå till jysk, typ till tjärn... Jag satte på mina en massa kläder tänkte att de skulle vara kallt, men inte de var ju 0 gradigt så jag höll på svettas igäl, devar inte skottat och jag såg typ ingen ting heller :S, När jag väl var framme var vi 10 min sena, menmen dom sa då ingen ting så... Vi började med att äta våran kladdkaka som vi bakat med grädde :)!, jätte gott vart de!

Dagen gick jätte snabbt och vi hade lite roligt :)!
Vi vart bjudna på skrov, och jonny "tvingade" oss att gå till X:et för där hade dom nå jävla veggburgare. Fick vi stå ut i typ 15 min och vänta, menmen jag fick mitt skrov och smält ost. OCh för första gången i mitt liv åt jag upp allt!! Skit nöjd!

Sen när vi slutade vid 2 ungefär så skrev vi ner våra tel nummer för dom ville att vi skulle komma och jobba extra typ.. :) Bara bra för oss! Sen fick vi även var sitt täcke och kudde, fluffiga och goda :)! jätte snälla !!

Sen blidde de stan, jag schoppade en tröja från cubus och nå hårgrejs för värme typ, ska andvända de för att skydda håret när jag plattar de :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0