Torsdag

Då vare snart helg och jag längtar en massa för när helgen är slut då äre LOV och de ska bli så himla undebart :)!
Inget planerat förutom en shopping dag i luleå och en dag med min undebara klass kamrater, utan er på skolan skulle de vara tufft att fara iväg, ni är ganska så jätte bra!!

Ja imorse tog jag på mig vanliga kläder sen hade jag tänkt platta håret som inte gjort på hela veckan, men när jag stoppar in kontakten så blir de svart i lägenheten :S, den är alltså pajj...Den tar säkringar sa mamma... Så nu måste jag köpa en ny sånn, de har jag verklingen inte råd med :/,

Ska snart fara på skolan och få tillbaka mitt småföretagande prov, de är bara hoppas på de bästa :)!


Jag ska också försöka få in en bild i varje inlägg de blir som roligare då :)!

Kommentarer
Postat av: Anonym

SÄKringar är inte så dyra tror jag, ahha du är ju rik?

2008-02-28 @ 08:07:43
Postat av: epa

haha vi chillar på max toan :$

2008-02-28 @ 08:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0