15/1

Idag har varit en ganska bra dag på skolan, har inte haft så mycke jobbigt...
Vi satt mest vid datorn osv.
Vi hade skriller på idrotten, de är faktiskt skit roligt :), men de var så jävla dålig is att de inte var sant, hoppas på bättre nästa gång!!

Ikväll har jag varit hos julia en snabbis, hon blinkade i lampan så jag sprang över, vi såg next på MTV mycket bra program må jag säga!
20.30 hade vi innebandy, förjävligt tråkigt eller efter träningen var det roligt ett tag, vi väntade på min mamma som skulle komma och hämta oss, Emmsan stog och sa att han hade anorexi hon såg faktiskt lite undernärd ut, menmen de bygger hon på snabbt, de var lite sömn sa hon!
Sen skrev vi nått vackert till julia som kommer få m¨nga samtal ;);) lycka till julia!

Sen kom fan min mamma aldrig, hon ringde vid 18 över 10,
-vart fan är ni? :O
- jaa frågan är vart du håller hus?
- Men jag var på anderstorp och de kom inte ut en kotte från den där idrottshallen  så jag for hem...
- HAHahha men lilla vän jag sa till dig att de var på kaplan.
- jaha jaa förlåt...


Tillslut kom epas mamma och hämtade oss, hon var inte happy, Sorry epa!!

Ska sova nu, upp till skolan imorrn igen... Inte så jobbig dag har vi i alla fall :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0