17/1

Kan inte bara väderet bli bra?! Är så less att man inte kan vara ute, att man faller typ så fort man sätter en fot utanför dörren...
Jag fick skjuts till skolan båda idag och igår (A), tack för de mamma.
Igår fyllde pappa år, vi hade kalas hos han, jag hade bakat (A), haha julia kom sen och åt upp resterna som blev över :P! NÄsta gång han fyller år blir de alperna med pappis och syster, längtar redan<3<3

Idag har varit en chill dag, hade bara tre lektioner. JObbade på som vanligt med nå grupparbete på engelskan som jag och elin pelin håller på med :)!

Sen hade vi handels och hon är ju som hon vart finger inger.

Hanna: jag har ett papper om dig från APU:n!
Inger: aww I LOVE YOU
Hanna: HAhah men de var ju bra :)!

lite senare....
- Hanna, jag vill att du lyssar när jag pratar!! ( jag satt och läste)
- Jaa visst jag gör de.
-Men se på mig..!
-haha visst!

sen gick de ett tag...
Jag, KAKKE och sanna satt och pratade ganska högt (A)
- Hanna kan du vara tyst?
-jaa visst
Då började ju fan alla skratta, eller jag carro och sanna gjorde de.
-Hanna vad är de som är så roligt?
- nääe inget!
- Bara på bra humör då?
- HAHah jajajjamen :)!

ÄR de jag som är de utsatta barnet, varför inte carro tex? :O
Vi hade trevligt ändå:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0