18/1

Imorse var de äntligen snö ute på vägen, och inte detta slask!!
Jag kom i tid också :)! Vi hade idrott första timmen så de var bara att stiga upp klä på dig och fara. Underbart härligt :), de tog alltså 10 min för mig!

NU har vi data och gör inte så mycket, nån miljö uppgift.
Har fått veta mitt betyg, missnöjd kan man ju inte vara iaf :)!
dagen är snart slut ska bara renskriva de på svenska, vi fick en uppfit att beskriva vår kompis, ska beskriva sanna de är lite roligt men de blir förjävla mycke att skriva eftersom hon är så otroligt snygg ;);)

Efter skolan blir de stan med sanna som vanligt, ska köpa massor med godis, äntligen fredag och då FÅR man äta!!

Ikväll blire nog att chilla med emmsan och julia hoppas ja,
Nått roligt måste hittas på,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0