20 /1

Idag blev jag väckt av att johannis ringde till mig 11, lika bra var de då fick jag mig upp och fick nått gjort under dagen. Jag gjorde mig klar sedan for jag till johannas pappa !
Vi såg lite tv, snackade osv. Sen värmde jag min "otroligt goda" laxgratäng... Bajs vidrigt var de, men mat i magen var jag tvungen att få.
Sen spelade vi tärning och med hennes jävla tur och fusk vann hon ..
Vi snackade mest, har inte varit med varran på jävligt länge så de var en hel del osagda grejer.
Hon skickade hem mig vid halv 5 för hon skuölle göra sig klar för att fara till jonas ;);).




Har jusst ätit och nu är julia här :), vi ska chilla med emmsan och se singning bee osv :)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0