23/1

Idag har varit en ganska lugn dag på jysk, började med att sänka tyger till 5 kr metern, hittade kasnke hälften av tygerna de var ett jävla letande, skit tråkigt... Särskilt att göra de själv.

Sen när klockan var drygt 12 så gick jag på sibylla och åt korv med pommes, satt där alldelens själv som ett tap, men gott vare!!

Har gått och haft hoppet uppe hela dagen för att dom ska hitta han sista letande dagen, men då får jag ett sms av sanna att dom hittat skorten... FYfan de finns inte ord hur allt bara rasar.
Trodde de skulle hända mirakel men inte de....
HAr suttit och gråtit i 20 min och jag kännde han inte ens... Men jag sörger med er alla som stog han nära!!

Ikväll ska jag fara till eve och bara mysa, de var jätte länge sen så de är verklingen på tiden.

btw så älksar jag vädret som var idag, sol och lite kallt. MEn de var nästan för kallt men de gillas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0